Första boken i serien "de vita gifterna" Gluten och mjölk väl mottagen bland läsarna !



Bland de som köpt första boken i serien "de vita gifterna" Gluten och mjölk, hörs bara positiva tongångar och uppskattning. Boken har kommit nu utkommit i 3:a reviderade upplagan och utökats till 468 sidor av nyttig information. Ett uppslagsverk över kosten och sjukdomarna i dess spår.
Rekommenderas !

Några omdöme från belåtna läsare:

Monica Ramsten:
Kan verkligen rekommendera boken. Om läkarna bara visste hälften av vad som tas upp i boken skulle många människor må så mycket bättre. Jag själv fick flera aha-upplevelser, varav en är att jag själv varit drabbad länge. Kanske kanske jag har hittat lösningen, men det krävs att jag är benhård vad gäller kosten. Under de år jag försökt få gehör hos läkare så var det INGEN som kunde peka på lösningen som det gör i den här boken.

Ninni Mehlqvist:
Tack Micke för en fantastisk bok. Bra information för oss "vanliga". Jag har läst kanske en fjärdedel av boken och kan inte annat än att REKOMMENDERA den. Helt fantastisk läsning och
information.Berättade för en diabetessköterska - att jag tagit bort gluten pga "ont i kroppen". Hon frågade om jag hade hemska besvär med magen - och om jag inte hade det, så hade jag inget problem av gluten. Jag kör vidare med glutenfritt.

Goranka Stjernström:
Har du tappat tron på läkarna och inget hjälper? Köp dig boken och hitta svar på vad och varför du är sjuk. Den är det bästa jag äger!!! TACK Micke :) Sprid gärna detta!

Marie Åstrand Åberg:
För mig gav den här boken många aha upplevelser o borde läsas av alla. Ger svar på många olika sjukdomsproblem.Full av överraskningar - mycket som jag inte visste men som jag började förstå under tiden som jag läste den . Borde finnas på varenda vårdcentral ... Läs den :)
Säger som du Goranka Stjernström . Tack Micke !


Isabella Isaksson:
Har inte hunnit läsa den ännu, men har höga förväntningar...Säger också...Tack Micke!! :-)

Sarah Leivestad:
Fick boken idag ,den verkar otrolig bra :)

Caroline Engström:
En väldigt bra bok om man är intresserad av egenvård och hälsa.

Lena Lolo Olsson:
Det bästa jag någonsin gjort för min kropp...slutat med båda (med reservation för ett ett par återfall). Man lär så lär så länge man lever, om man vill :)

Agneta Regina Söderlund:
Har nu fått boken. Hela vår kosthållning är ju uppbyggd på dessa födoämnen/gifter. Som att en kines skulle vara allergisk mot ris. Bra liknelse. Men VAD ska man äta? Jag är så gammal så jag tycker det inte spelar så stor roll för mig men det växande släktet behöver verkligen ändra sina intag. Egentligen konstigt ngn är frisk öht. Tänk bara på chips och cola (som enligt ett program i sjuan där man sanerar hos folk är ett utmärkt lösningsmedel för ingrodda kastruller).

Mari Elm:
Exakt....så är det !

Lotta Axelsson Glädjekällan:
Mycket bra bok, rekommenderas!



Här kan du läsa mer om boken alt beställa den:

Kunskapskällan.se

Höstens böcker

Vårens böcker

Bokfynd.se

Bokia.se

Adlibris.com

Bokus.com

CDON.se

Vattumannen.se

Bokliv.se

Nya skivlagret.se


















0 comments:

Post a Comment