Vad är det som pågår ? Chemtrails över Sverige ? VEM tillåter det ?

Jag har uppmärksammat detta fenomen ett antal år men inte reflekterat närmare över detta förrän jag faktiskt börjat förstå att detta bör tas på största möjliga allvar ändå det avviker från ämnet på denna blogg.

Jag har fått se en del provtagningar som stämmer överrens med vad som skrivs om innehållet i det som populärt kallas chemtrails (kemikaliespår) och jag blev tagen över att det sprutas och har sprutats från flygplan över Sverige i flera års tid.

Det allvarligaste är vad jag kan förstå är att vi andas in detta och att nedfall påverkar naturen.

Troligen är det som sker militärt och strängt sekretessbelagt och därför återfinns inga svar hos regering eller massmedia, likväl avfärdas dom som berör ämnet konsekvent som "konspiratörer" vilket gör saken ännu mera misstänkt.

Se dessa filmer och dela gärna med er av dom, det finns även en protestlista som jag rekommenderar att ni ska skriva under om ni också tycker er känna att något inte står rätt till efter att ha sett filmerna.



 Här är en länkar till ytterligare 3  filmer som inte gick att dela till  denna sidan så dom får ses direkt på Youtube samt länken till webbsidan som tar upp ämnet :





Och en länk till en protestlista som tydligen ska överlämnas till Regeringen i sommar:



0 comments:

Post a Comment